6 Kasım 2013 Çarşamba

bilemedim adını

bir yangın  yeri içim , neyi özlüyorum neye ihtiyaç duyuyorum ben de bilmiyorum..hayallerim var benim ideaallerim var , isteklerim var bir yandan da koca koca biriktirdiğim yanlızlıklar var ..sonbahar misali birbir dökülüyor yapraklarım bu aralar..canımdan can cıkıyor sanki ,içim içime sığmıyor, sığmıyorum odalara , caddelere ,sokaklara . bir yangın yeri yüreğim..işte ben böyleyim bu aralar , benliğime uzak olmayacak hayallerime yakın ,yalnızlıgımla basköşedeyiz tam da sızımın oldugu yerde , bir anlam bulsa , yok bir anlam , olur mu öyle insana arada , sızlar mı insan acır mı içi insanın ,hiç bir sebebi olmadıgı halde kocaman sebeb sahıbıymıs gibi sızlar mı yürek , ne oluyor neden bu basgösteren inlemeler..aslında ilgi özlüyorum , sevmek sevilmek istiyorum , bakıyorum herkes birşeyler peşind e, kimi sevdanın , kimi ideaallerin , kimi gecimin , kimi oğlunun , kimi ..kimi bilmem ne ..işte bende tam da bir boşluktayım , birtürlü dolmayan , anlam bulmayan bir boşluk , yüreğim yangın yeri.. bende bilemedim adını , bilemedim işte , sizlıyor öyle amansız , sızlıyor öyle sahipsiz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder